Serviciul Administrare Spații de Învățământ

 

    Șef. Serviciu: Ec. Apostol TURBATU

    Date de contact: 

  • Telefon: 021 3191900, interior 385
  • Adresă: CĂDEREA BASTILIEI , etaj 3, camera 0340

Serviciul Administrare Spații de Învățământ (SASI) este condus de un șef de serviciu, încadrat potrivit legii, subordonat directorului DA. 

În conformitate cu Hotărârea nr. 177/28.09.2016 cu privire la aprobarea Modificării Regulamentului de Organizare și Funcționare, Serviciul Administrativ are următoarele atribuții:

  •   administrarea spațiilor cu destinație didactică, de cercetare și administrativă și asigură întreținerea acestora;
  •    asigurarea curățeniei, urmărirea respectării și aplicării normelor de igienă, sănătate și siguranță publică în spațiile de învățământ ale ASE;
  •   coordonarea activității administratorilor (gestionarilor) de la imobilele de învățământ, activităților de pază și a celor aferente parcului auto;
  •   întocmirea documentelor necesare achiziționării materialelor de curățenie, materialelor didactice, echipamentelor de protecția muncii, materialelor igienicosanitare și a altor materiale necesare desfășurării în bune condiții a activității în imobilele de învățământ;
  •  întocmirea de situații centralizate privind distribuirea materialelor de curățenie,
  • întocmirea și verificarea documentației care însoțește facturile la plată pentru contractele de servicii de salubrizare, de curățenie, de deratizare, de pază, de utilități, de materiale consumabile și carburanți, etc.;
  • elaborarea documentelor tehnice în vederea închirierii spațiilor excedentare în baza contractelor încheiate cu terți;
  • intocmirea documentației pentru plata chiriei și a utilităților de către firmele care au închiriat spații în imobilele de învățământ;
  •       asigurarea pazei imobilelor ASE prin forțe proprii și prin intermediul firmelor specializate.